İyi bir marka pazarlama stratejisi, marka ve tüketici arasında sürdürülebilir bir duygusal bağ oluşturmak için marka farkındalığı, eşitlik ve marka konumlandırma oluşturmaya odaklanır. SAİ Group, marka hedeflerine ulaşmak için bu stratejileri sürdürmeyi amaçlar.
Şirketin konumlandırma stratejileri, ürünün yakın gelecekte daha geniş bir kitleye nasıl ulaşabileceğine odaklanmaktadır.
Nihai müşterileri birinci önceliktir, bu nedenle pazar trendlerini yakından takip ederler ve sürekli olarak yeni ve iyileştirilmiş ürünler geliştirirler. Bu yaklaşım, şirketin rekabette önde kalmasına ve pazarın gelişen ihtiyaçlarını karşılamasına yardımcı olur. Şirketin pazarlama ve müşteri ihtiyaçlarına odaklanması, başarılarında kilit bir faktördür.